Ślimak – matematyka w terenie

Ślimak – matematyka w terenie

NR 4 (20) 2019

Nauka matematyki nie musi być nudna, a już tym bardziej trudna, szczególnie na etapie klas początkowych. Może okazać się świetną zabawą i ciekawą przygodą. Wykorzystanie aktywnych i atrakcyjnych metod sprzyja kształtowaniu kompetencji matematycznych. Pierwsze dni w nowym roku szkolnym to dobry moment, aby powtórzyć z uczniami materiał omawiany w ubiegłym roku szkolnym. Warto wykorzystać piękną pogodę i zagrać w proponowaną przez nas grę.


Przed rozpoczęciem rozgrywki nauczyciel rozwiesza po całym terenie, na którym ma odbywać się gra, kartki z numerami i zadaniami. Kartki należy rozwiesić w różnych miejscach, ale nie obok siebie, można wybrać miejsca trudniej dostępne dla dziecięcego oka. Ponadto przygotowuje planszę – na dużym arkuszu szarego papieru rysuje ślimaka.

[ . . . ]

Aby przeczytać artykuł w wersji elektronicznej, musisz posiadać opłaconą prenumeratę w wersji PREMIUM lub PREMIUM+.

CZYTAJ CAŁY ARTYKUŁ W WERSJI ELEKTRONICZNEJ

 Strona 13  Strona 14

PODOBNE ARTYKUŁY

WYDAWCA

Tworzymy magazyny, publikacje oraz serwisy wspierające codzienną pracę specjalistów z różnych grup zawodowych. Chcemy przede wszystkim:

  • inspirować naszych Klientów do nieszablonowych rozwiązań,
  • dostarczać praktycznych podpowiedzi do skomplikowanych zagadnień,
  • wspierać w zawodowym rozwoju,
  • pomagać, uprzyjemniać codzienność i towarzyszyć w bieżącej pracy.

KONTAKT

618471134

biuro@semantika.pl

www.semantika.pl

ul. Żuławska 10, 60-412 Poznań
KRS: 0000470869, Sąd Rejonowy w Poznaniu,
VIII Wydział Gospodarczy KRS
NIP: 7773232650, REGON: 302483298

ZADAJ PYTANIE